Gruppetrening

Våre gruppetimer:

KICK Puls: Aerobictime med enkle trinn og høy puls til fengende musikk. Du kan styre intensiteten selv ved å justere high og low impact (med og uten hopp), noe som gjør at timen er for alle, uansett utgangspunkt. 30/45/60 minutter


KICK Dancestep: Time bygget opp av blokk hvor vi setter sammen trinn for trinn, og avslutter det hele med en finale. Timen krever noe koordinasjon. 60 minutter


KICK Shape: Time med enkle trinnkombinasjoner hvor målet er å få pulsen opp. Vi veksler på bolker med puls og styrke gjennom hele timen som gir en fin intervall effekt. 60 minutter


KICK Pump: Styrketrening med kroppsvekt, strikker og vektskiver. Varierte øvelser som trener hele kroppen. Timen kombineres ofte med 30 minutters kondisjonstime, men man kan velge å kun gå på en. 30 minutter


KICK RUN: Løpetime hvor instruktøren geleider deg gjennom en herlig svetteøkt på mølla. Øktene vil være variert, men hovedsakelig i intervallform. Ekte løpeglede sammen med andre!


KICK EASY: En lavterskeltime sammensatt av ca 30 minutter kondisjon i form av svært enkle trinn, uten hopp og stor belastning på ben. Etter pulsbolken jobber vi ca 30 minutter med styrketrening, balanse og bevegelig med et helsebringende fokus. Spesielt tilrettelagt for deg som sliter med smerter og svakheter i rygg og nakke. Time som er for absolutt alle, og perfekt for å komme i gang med treningen. 60 minutter


KICK Young: Gruppetime for ungdom mellom 11-14 år med hovedsfokus på styrke og teknikk innenfor styrketrening. Denne timen er lagt til rette for å lære, og gjennomføre trening på en sikker og trygg måte.


CROSSTRAINING: Funksjonell sirkeltrening i studio. Denne økten kjøres i vår funksjonelle treningsområde, og kjøres i mindre grupper hvor vi jobber på tid på de forskjellige stasjonene. Effektiv trening for hele kroppen med både styrke og kondisjonsøvelser.


TABATA: Tabata er en intervallform som går på 20 sekunder arbeid med 10 sekunder pause i 8 runder. På vår time kjører vi fem bolker med tabataintervall med forskjellige typer øvelser. Kombinasjon av styrke, kondisjon og spenst.


justDANCE: justDANCE er en dansetime med varierte stilarter. Her handler det om å ha det gøy og svinge på hoftene, samtidig som pulsen slår. 60 minutter


SPINNING: Vi har spinntimer av ulik lengde hvor det jobbes i takt med musikken. Pulstopper styres av lengden på timen. Spinn kan tilpasses både nybegynnere og erfarne da du enkelt selv kan styre intensiteten på timen ved å justere motstand. Instruktøren geleider og motiverer deg til å yte det lille ekstra. 30/45/60 minutter


Les Mills BODYJAM™ er en danseklasse som utfordrer deg på kondisjon, pust og flotte bevegelser til den nyeste musikken. Her danser du samtidig som kondisjonen får seg en real omgang. Gjennom hele timen lærer man nye trinn som settes sammen til en liten dans som man gjennomfører på slutten. Her får man virkelig sjansen til å føle seg som en ekte superstjerne! Timen krever noe koordinasjon, men er likevel enkelt bygget opp og lett å følge.

Les Mills BODYPUMP™ er en styrketime i sal hvor vi jobber i takt med musikken. Timen trener styrke på hele kroppen, og passer like bra for både kvinner og menn. Du får utfordret deg i øvelser som knebøy, armhevinger, militærpress og mye mer, med en instruktør som veileder og pusher gjennom hele timen.


YOGA: Vår yogainstruktør er utdannet innen flere former for YOGA (Hatha, Kundalini, Ashtanga). Timen settes opp ut ifra deltakernes nivå, dagsform og state of mind.


Gå direkte til vår timeplan

Se timeplan

BLI MEDLEM

Registrer deg på nett nå!

Bli medlem