Gruppetrening

Våre gruppetimer:

KICK Puls: Aerobictime med enkle trinn og høy puls til fengende musikk. Du kan styre intensiteten selv ved å justere high og low impact (med og uten hopp), noe som gjør at timen er for alle, uansett utgangspunkt. 30/45/60 minutter


KICK StepCardio: Time bygget opp av blokk hvor vi setter sammen trinn for trinn, og avslutter det hele med en finale. Timen krever noe koordinasjon. 60 minutter


KICK Shape: Time med enkle trinnkombinasjoner hvor målet er å få pulsen opp. Vi veksler på bolker med puls og styrke gjennom hele timen som gir en fin intervall effekt. 60 minutter


KICK Pump: Styrketrening med kroppsvekt, strikker og vektskiver. Vi arbeider i takt med musikken, og varierer øvelsene med temposkifte. Styrke for hele kroppen! Timen kombineres ofte med 30 minutters kondisjonstime, men man kan velge å kun gå på en. 30 minutter


KICK Core: Time med styrkeøvelser for mage/rygg. Vi fokuserer på å bli sterk i kjernemuskulaturen. Kombineres ofte med andre timer. 30 minutter


KICK Strong: Styrketrening med fokus på å løfte tungt. Perfekt for deg som vil trene styrke, men ikke trives ute i studio på egenhånd. Vi jobber med sett og repetisjoner, og trener hele kroppen. 30/45/60 minutter


KICK Stretching: Beveglighetstrening inpirert av yoga. Her handler det kun om å bli mykere og føle velvære av en mer bevegelig kropp. Deler av timen gjøres stående, mens resten på gulv. 45 minutter


KICK SIREKL: Sirkeltrening med forskjellige stasjoner som utfordrer kroppen både i styrke, kondisjon, spenst og bevegelighet. Denne timen kan tilpasses ditt nivå og utgangspunkt, og passer like godt til de "godt trente" som de som er litt ferskere på trening. 45 minutter


BOOTYPUMP: Som navnet tilsier er dette timen for deg som vil kjenne det svi i rumpe og lår. Rumpen, eller gluteus maximus, er en av våre største muskler, som bidrar til å holde oss oppreiste, og er derfor svært viktig både under fysisk aktivitet og generelt i hverdagen.


KICK SIREKL: Sirkeltrening med forskjellige stasjoner som utfordrer kroppen både i styrke, kondisjon, spenst og bevegelighet. Denne timen kan tilpasses ditt nivå og utgangspunkt, og passer like godt til de "godt trente" som de som er litt ferskere på trening. 45 minutter


PT; BURNOUT: Time med begrenset antall plasser som kjøres av utdannet personlig trener. Timen har variert innhold, men vil alltid ha både styrke og kondisjon. Dette er en time hvor forbrenningen og hjertepumpa virkelig får kjørt seg! Timen kan gjennomføres av alle da det tilrettelegges for din form og ditt utgangspunkt. Det viktigste er at man gir det man har utifra sitt eget nivå. 60 minutter


KICK EASY: En lavterskeltime sammensatt av ca 30 minutter kondisjon i form av svært enkle trinn, uten hopp og stor belastning på ben. Etter puls delen jobber vi ca 30 minutter med styrketrening, balanse og bevegelig med et helsebringende fokus. Spesielt tilrettelagt for deg som sliter med smerter og svakheter i rygg og nakke. Time som er for absolutt alle, og perfekt for å komme i gang med treningen. 60 minutter


ZUMBA: Zumba er en dansetime inspirert av latinske rytmer. Her handler det om å ha det gøy, og svinge på hoftene, samtidig som pulsen slår. 60 minutter


SOMA MOVE: Vi er så heldig å ha nyheten SOMA MOVE på våre timeplan. Dette er en helhetlig treningsform som er atletisk og sterk, men samtidig myk. For deg som ønsker å utvikle en smidig, sterk og atletisk kropp. 45 minutter


SPINNING: Vi har spinntimer av ulik lengde hvor det jobbes i takt med musikken. Pulstopper styres av lengden på timen. Spinn kan tilpasses både nybegynnere og erfarne da du enkelt selv kan styre intensiteten på timen ved å justere motstand. Instruktøren geleider og motiverer deg til å yte det lille ekstra. 30/45/60 minutter

Gå direkte til vår timeplan

Se timeplan

BLI MEDLEM

Registrer deg på nett nå!

Bli medlem